نکات مهم در خرید کوله پشتی مدرسه

زمان زیادی تا آغاز سال تحصیلی جدید نمانده و خانواده‌ها برای خرید کوله پشتی مدرسه و خرید لوازم تحریر، دست به‌کار شده‌اند. نکته مهم اینکه بسیاری از جامعه گمان می‌کنند کیف و کوله مدرسه فقط برای حمل کتاب و دفتر استفاده می‌شود و جنبه روحی آن را در نظر نمی‌گیرند. برای بچه‌ها، به‌خصوص دخترها، کیف مدرسه و کوله پشتی، یک رفیق و یک دوست است که نه ماه تحصیلی همراه آنهاست و اگر به هر دلیلی، شکل و طرح کوله پشتی مدرسه خود را دوست نداشته باشند، از لحاظ روحی دچار آسیب می‌شود. بنابراین، توصیه ما به والدین، توجه به نکات ریز و درشتی است که قبل از خرید کوله پشتی دخترانه و حتی لوازم تحریر، باید رعایت شوند تا بستر روحی و عاطفی مساعدی برای تحصیل دانش آموز خود فراهم آوردند.

کوله پشتی دخترانه فانتزی

رنگ بندی و طراحی بی نظیری دارند و از جمله پرفروش ترین کوله های مدرسه هستند.

نکات خرید کیف کوله پشتی

اگرچه خرید کوله پشتی به ظاهر کار ساده‌ای است اما موضوعاتی هستند که شما را به سمت خرید بهترین کوله پشتی مدرسه هدایت می‌کنند. توجه به این نکات و موضوعات باعث می شود کوله متناسبی با شرایط فرزند خود انتخاب و خریداری کرده و لازم نیست هزینه زیادی برای خرید کوله پشتی پرداخت کنید زیرا کیف و کولههای برند و وارداتی اگرچه با کیفیت هستند و دوام بالایی دارند اما در مقابل پرداختی شما، ارزش خرید بالایی ندارند. در ادامه، به برخی از نکات مهم و موضوعات ضروری برای خرید کوله پشتی مدرسه اشاره می‌کنیم.

۱-ظاهر : اگرچه اولین اولویت برای خرید کوله پشتی مردانه و زنانه، جنس کوله است ولی ظاهر و طرح و رنگ، اولین اولویت در خرید کوله پشتی دخترانه و بچه‌گانه است زیرا ارتباط بچه‌ها با اشیا و وسایل، بصری است و ظاهر، موضوع بسیار مهم‌تری است. استفاده از رنگ‌های شاد و سر زنده، اگر چه مهم است اما چون رنگ، یک موضوع سلیقه‌ای به‌شمار می‌رود، بهتر است قبل از خرید کوله پشتی مدرسه رنگ مورد علاقه فرزند خود را بپرسید. زیرا تنوع رنگ و طرح، در کیف و کوله مدرسه بالاست و دست مشتری باز است. علاوه بر رنگ، طرح و عکس‌های چاپ شده نیز مهم است زیرا هر بچه، عاشق یک شخصیت کارتونی و انیمیشنی است.

نکات خرید کیف کوله پشتی

رنگ های شاد و ظاهر فانتزی و عروسکی، گزینه مناسب برای افرادیست که به دنبال خرید کوله پشتی دخترانه فانتزی هستند.

۲-ابعاد و اندازه : جنسیت و قد‌وقواره دانش آموز، ملاک ابعاد و اندازه خرید کوله مدرسه است. بنابراین از خرید کوله بزرگ جداً خودداری کنید زیرا هیچ چیز به اندازه جابجایی یک کوله بزرگ و سنگین برای بچه ها عذاب آور نیست! کوله پشتی چمدانی چرخدار به‌دلیل حمل راحت و جابجایی ساده، یک خرید ایده‌آل برای بچه‌های دوره ابتدایی اول است که جثه کوچک و قد و قواره ریزی دارند. البته اندازه کوله پشتی مدرسه باید متناسب با تعداد کتاب و دفتر‌های دانش آموز هم باشد. بنابراین، اندازه کوله یک دانش آموز متوسطه دوره دوم قطعاً با سایز کوله پشتی دانش آموز ابتدایی متفاوت است. عرض کوله پشتی مدرسه نباید از عرض شانه های دانش آموز بیشتر باشد زیرا فشار زیادی به شانه وارد می آورد و باعث دفرمه شدن استخوان بندی دانش آموز می شود. طول کوله نیز نباید بلندتر از کمربند باشد.

۳-جنس : علاوه بر تنوع در طرح و رنگ‌، جنس‌های متنوعی هم در بازار کوله پشتی وجود دارند. از کوله پشتی برزنتی گرفته تا کوله پشتی چرم، هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. به‌عنوان مثال، کوله پشتی چرم به‌هیچ وجه مناسب یک دانش آموز ۱۰ تا ۱۵ سال نیست زیرا مراقبت از چرم، کار دشواری است. در مقابل، کوله پشتی مدرسه پارچه‌ای نیاز به هیچ مراقبت خاصی ندارد و به دفعات زیاد می‌توان آن را شست و تمیز کرد. کوله پشتی‌های پلاستیکی و پلی استر هم به‌دلیل وزن سبکی که دارند، گزینه مناسبی برای بچه‌های کوچک و دختران هستند. اغلب کوله پشتی دخترانه فانتزی هم در دسته کوله‌های پلی استری قرار دارند زیرا چاپ طرح و رنگ‌های متنوع در جنس پلاستیک و پلی استر امکان‌پذیر است و دوام بالایی دارد.

نکات خرید کیف کوله پشتی

کوله پشتی مدرسه با تعداد جیب زیاد طرفداران بیشتری دارد زیرا دسترسی به وسایل سریعتر و تفکیک لوازم راحت تر است.

۴-طراحی : اگرچه کوله پشتی دو بندی استاندارد فروش زیادی دارد ولی کوله پشتی بند کج تک بندی نیز از محصولاتی است که طرفداران خاص خود را دارد. طراحی مد روز و جدید آن باعث شده فروش بالایی تجربه کند. البته نقص و ایراد وارده به کوله پشتی مدرسه بند کج، فشار روی یک شانه و دست است که به‌دلیل نامتقارن بودن طراحی آن است زیرا وزن کوله پشتی و محتویات آن، بین دو بند تقسیم نمی‌شود که این موضوع باعث خستگی دانش آموز می شود. کوله پشتی چرخ دار هم که قبلاً به آن اشاره کردیم، طراحی مناسبی دارد و از آنجایی‌که بار و وزن کوله و محتویات آن، روی چرخ‌ها قرار می‌گیرد، هیچ فشاری به بدن و دست‌های دانش آموز وارد نمی‌شود. البته کوله پشتی مدرسه چمدانی چرخدار، گزینه خوبی برای بچه‌های دوره متوسطه نیست! و بیشتر مناسب بچه های کمتر از ده سال است زیرا این بازه سنی، جثه ریز و توان بدنی کمی دارند و حمل کوله برای آنها سخت و آزار دهنده است.

نکات خرید کیف کوله پشتی

کوله پشتی مدرسه بند کج، طراحی به روزی دارد و بیشتر برای دانشجویان است.

۵-قیمت : برخلاف تصور برخی از افراد قیمت کوله پشتی رابطه الزام آوری با کیفیت آن ندارد. بنابراین، هر کوله  پشتی گران‌قیمتی حتماً با کیفیت نیست. علت گران بودن برخی برندهای خارجی و وارداتی، افزایش نرخ ارز و هزینه‌های حاشیه‌ای مثل گمرک، مالیات و… است و از لحاظ کیفیت، تفاوت چندانی با تولیدات داخلی معتبر ندارند. به‌همین خاطر، کوله پشتی مدرسه تولید داخل قیمت‌های مناسب‌تری دارند. البته به استثنای کوله پشتی‌های تولید چین! نکته مهم اینکه نیروی کار ارزان قیمت و خط تولید به‌روز، دو عامل مهم در تعیین قیمت هستند به همین سبب، محصولات چینی قیمت مناسب‌تری دارند و نمی‌توان خرید کوله پشتی ارزان را مساوی با خرید کوله بی‌کیفیت دانست.

6- پد تهویه هوا : پدهای به‌کار رفته در قسمت پشت کوله که با کمر دانش آموز تماس دارد، یک آپشن با ارزش و کاربردی است که در کوله‌های سایز بزرگ و کوله پشتی کوهنوردی بیشتر دیده می‌شود اما در برخی از کوله‌های مدرسه نیز استفاده می‌شود. این برجستگی‌های اسفنجی، تا حدودی فشار ناشی از محتویات کوله را تحمل می‌کنند و این موضوع باعث می‌شود فشار و وزن کمتری به شانه، کمر و گردن دانش آموز وارد شود. نکته مثبت دیگر این پدها، کمک به گردش هوا در محل تماس کمر دانش آموز با کوله پشتی مدرسه است و این تبادل حرارتی و هوا باعث می‌شود دانش آموز عرق نکند و لباسش خیس نشود. در برخی مدل‌های گران‌تر و جدیدتر، از کپسول‌های هوا در قسمت بند کوله پشتی استفاده می شود که کمک زیادی به حذف فشار ناشی از وزن کوله پشتی و محتویات آن می‌کند. در نهایت، این آپشن اگر چه کاربردی است ولی در کوله‌های سبک و جمع و جور که اغلب برای دانش آموزان طراحی می‌شوند خیلی قابل استفاده نیستند و کارایی ندارد.

نکات خرید کیف کوله پشتی

حباب های هوا یک ضرورت برای حمایت از لپ تاپ است و کیف لپ تاپ باید این قسمت را داشته باشد.

ویژگی یک کوله پشتی خوب

عوامل تعیین کننده خرید کوله پشتی مدرسه مناسب، فراوان هستند زیرا به موضوعات زیادی از قبیل سن، جنسیت، وزن، نوع کاربری و… بستگی دارد. به عنوان مثال، بهترین کوله پشتی دانشجویی، کوله ای است که محفظه اختصاصی برای لپ تاپ داشته باشد زیرا حمل لپ تاپ یک کار روزمره برای دانشجو است. یا  کوله مناسب طبیعت گردی باید اسکلت داشته باشد تا وزن و سنگینی کوله را به بدن وارد نکند. در نهایت، نمی‌توان تمام موضوعات و نکات مهم را قید کرد ولی مهمترین آنها را به اختصار، در ادامه بیان می‌کنیم.

۱-وزن مناسب: از آنجایی‌که حمل و جابجایی کوله، موضوع مهمی است و هر روز تکرار می‌شود بهتر است کوله و کیفی خریداری شود که وزن سبکی داشته باشد. استفاده از مواد مصنوعی مثل پلی استر در تولید کیف و کوله، باعث کاهش وزن محصول می‌شود اما از سویی دیگر، این کوله‌ها مقاومت بالایی نسبت به فشار ندارند. بنابراین اگر قصد خرید کوله پشتی لپ تاپ دارید، بهتر است سراغ کوله‌هایی با جنس قوی و محکم بروید اما اگر خرید کوله پشتی مدرسه را صرفاً برای حمل و جابه‌جایی کتاب و دفتر می‌خواهید، کوله پشتی ارزان قیمت با جنس‌های پلاستیکی، پلی استر و دیگر مواد مصنوعی، گزینه‌های مناسبی هستند زیرا وزن سبکی دارند و برای سنین ۶ تا ۱۰ سال، بسیار مناسب هستند.

۲-تعداد جیب و محفظه: گرچه تعداد جیب و محفظه‌های مستقل باعث افزایش قیمت کوله پشتی می‌شود اما ارزشش را دارد! زیرا تفکیک لوازم باعث می‌شود دانش آموز به راحتی به وسایل خود دسترسی داشته باشد و می‌تواند خودکار، مداد و بقیه لوازم تحریر را به تفکیک میزان استفاده، در جیب‌های کوله قرار دهد. لیوان، خوراکی، پول و غیره، اگر به‌صورت مستقل در کوله قرار گیرند، لازم نیست برای دسترسی به هرکدام، تمام محتویات کوله خالی شود! برای کوله دانشجویی، طبیعت گردی، کیف لپ تاپ دخترانه و… جیب مستقل کارایی بیشتری دارد زیرا نگهداری وسایل لپ تاپ یا پاور بانک و دیگر لوازم این چنینی، برای یک دانشجو اجباریست.

۳-امکان تنظیم بند کوله پشتی: سومین نکته در خرید کوله پشتی مدرسه، امکان تنظیم بند کوله است. این موضوع وقتی اهمیت خود را نشان می‌دهد که کوله مدرسه را برای استفاده بیش از یک سال خریداری می‌کنید. زیرا بچه‌ها در سن رشد هستند و هر سال قد می‌کشند و اگر قابلیت تنظیم بند وجود نداشته باشد، کوله پشتی خریداری شده مناسب سال بعد نیست. البته این موضوع برای دانش آموزان بیش از ۱۵ سال مصداق دارد و اغلب کوله‌ پشتی‌هایی که برای دانش آموزان ابتدایی دوره اول طراحی و تولید می‌شوند، نیاز به تنظیم بند ندارند.

۴-دوخت : کوله‌هایی که کیفیت خوبی دارند و می‌توان تا سالها روی آنها حساب کرد، دوخت قوی و استاندارد دارند. بنابراین، با دقت به دوخت و تمیزی کار نگاه کنید و اگر به دنبال خرید کوله پشتی مدرسه هستید که مدتها همراه فرزند شما باشد، محصولی را خریداری کنید که دوخت محکم داشته باشد تا در مقابل فشار، جابه‌جایی و شستشوی مستمر، مقاوم باشد. دوخت شل و بی دقت تحمل کمی دارد و باعث می شود بعد از مدت کوتاهی کوله پشتی نیاز به تعمیر داشته باشد.

نکات خرید کیف کوله پشتی

کوله پشتی دخترانه اسپرت به سبب طراحی شیک خود، طرفداران زیاد و فروش بالایی دارد.

۵-زیپ و یراق آلات :  از جمله تفاوت‌های کوله خوب با کوله پشتی ضعیف، جنس زیپ و یراق آلات آن است. مطمئن باشید که بهترین کوله پشتی، از هر لحاظ بهترین است و این داستان شامل حال دکمه‌ها زیپ‌ها و… نیز می‌شود. بنابراین، اگر نمی‌دانید چه جنسی خوب است و برای خرید کوله پشتی مدرسه سردرگم هستید، کوله‌ای را انتخاب کنید که زیپ روان و با کیفیتی داشته باشد زیرا تولید کننده‌های متفرقه، برای کاهش قیمت کیف لپ تاپ دخترانه، کوله مدرسه، کیف لپ تاپ ارزان قیمت و غیره، از یراق آلات بی‌کیفیت استفاده می‌کنند.

۶-بندهای پهن و محکم : مهمترین عضو یک کوله‌پشتی، بندهای آن است زیرا وظیفه نگهداری وزن کوله و محتویات آن را برعهده دارد. بنابراین، بندهای محکم با دوخت الیک، یکی از موضوعات مهمی است که باید قبل از خرید کوله پشتی مدرسه مورد توجه قرار گیرد. از سوی دیگر، هر چقدر عرض بند کوله پشتی بیشتر باشد، فشار کمتری به شانه‌ها و بدن وارد می‌آورد بنابراین کوله‌ای را انتخاب کنید که بنده پهنی داشته باشد. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که کوله‌های جمع و جور و سبک نیازی به بند پهن ندارند زیرا گنجایش اندکی دارند و آنقدر سنگین نیستند که لازم باشد از بندهای عریض در آنها استفاده شود.

چه اتفاقاتی عمر کوله پشتی را کم می کند؟

افزایش قیمت کوله پشتی باعث شده اهمیت نگهداری بیش از پیش مهم شود. بنابراین برخی نکات مهم در خصوص نگهداری کوله پشتی در ادامه بیان می شود.

۱- وسایل تیز و برنده : تفاوتی نمی‌کند کوله پشتی مدرسه پارچه‌ای باشد یا چرم؛ در هر حال، در مقابل وسایل تیز و برنده، آسیب پذیر است. به همین خاطر، تا حد امکان، کوله را از دسترس وسایل برنده دور نگه دارید. البته وسایل تیز فقط شامل چاقو نمی‌شود و ممکن است مداد یا حتی خط‌کش نیز به آستر درونی کیف و کوله آسیب وارد آورد. بنابراین بهتر است مداد و خودکار را درون جامدادی قرار دهید و خط‌کش و دیگر وسایل را هم در جیب‌های بزرگ کوله پشتی مدرسه بگذارید زیرا فضاهای تنگ باعث می‌شود فشار لبه‌های خط‌کش که اغلب تیز هم هستند، بیشتر باشد که در نهایت باعث آسیب می‌شود.

۲- بار اضافی : یکی از موضوعات مهمی که در تیترهای بالا به آن اشاره شد، تناسب وسایل با کوله پشتی مدرسه بود. به بیان دیگر، اگر تعداد کتاب، دفتر‌ و دیگر وسایل دانش آموز زیاد است، بهتر است کوله بزرگتری را سفارش دهید و خریداری کنید زیرا یکی از عواملی که باعث کاهش عمر مفید یک کوله‌پشتی می‌شود، تحمل وزن اضافه بار است. جدا شدن دوخت از محل درز‌ها، خراب شدن زیپ‌ها، کنده شدن بندها و… از جمله معایب خرید کوله پشتی مدرسه کوچک و نامتناسب است.

3-کثیفی و آلودگی : برای شستشوی کیف‌ و کوله‌پشتی پارچه‌ای و برزنتی نیازی نیست آنها را در ماشین لباسشویی بشویید زیرا کیف و کوله بچه‌ها  به صورت ماهانه شسته می‌شوند و آلودگی و کثیفی عمیقی ندارند که نیاز به شستشوی طولانی داشته باشند. برای این کار، کوله پشتی مدرسه را در یک تشت آب گرم به علاوه نصف پیمانه پودر لباسشویی قرار دهید و بعد از نیم ساعت، با یک فرچه بسیار نرم بدنه کیف و کوله رو تمیز کنید. برای شستشوی قسمت‌های ظریف کوله می‌توانید از یک دستمال آغشته به مایع لباسشویی استفاده کنید. کوله پشتی‌های پلاستیکی و پلی استر هم نیاز به شستشو ندارند و می‌توان با یک دستمال نمدار آنها را تمیز کرد. نظافت و تمیز کردن کوله پشتی دخترانه اسپرت، سخت‌تر از تمیز کردن دیگر کوله‌ها است زیرا ظرافت بیشتری نسبت به بقیه کیف‌ها و کوله‌ها دارند بنابراین حوصله و زمان بیشتری باید صرف و تمیز کردن آن ها کرد.

نکات خرید کیف کوله پشتی

شستن کوله پشتی مدرسه با دست اگرچه زمانبر است اما باعث می شود آسیب کمتری نسبت به ماشین لباسشویی به کوله وارد آید.

4- در معرض آفتاب قرار گرفتن : قرار دادن کیف و کوله در معرض مستقیم آفتاب، در دراز مدت باعث از بین رفتن عکس و رنگ‌های چاپ شده روی کیف می‌شود. به‌علاوه، نور و گرمای خورشید باعث خشک شدن لطافت چرم نیز می‌شود که این موضوع باعث کاهش عمر چرم شده و اگر کیف چرمی را روغن کاری نکنید، پوسته پوسته می‌شود. یکی دیگر از نقص‌هایی که نور مستقیم آفتاب به کیف و کوله وارد می‌کند، رنگ پریدگی در کوله‌های پارچه‌ای است. این موضوع، بیشتر در رنگ‌های تیره مثل مشکی، سرمه‌ای و… اتفاق می‌افتد. بنابراین تفاوت نمی‌کند کوله پشتی مدرسه چرمی خریداری می‌کنید یا کوله پشتی برزنتی! در هر حال، باید محل نگهداری کوله به دور از نور مستقیم آفتاب باشد.

5- خیس شدن : با شروع فصل پاییز، بارش‌های آسمانی نیز آغاز می‌شود و کیف و کوله هم مانند دیگر وسایل در معرض باران و برف هستند. گرچه خیس شدن کوله‌های پلی استر مهم نیست و آسیبی به کوله وارد نمی‌آید اما در مورد کیف‌ و کوله پشتی پارچه‌ای، برزنتی،  چرمی و… داستان فرق می‌کند و رطوبت و خیس ماندن باعث کاهش عمر مفید آنها می‌شود. بنابراین بعد از برگشت فرزندتان، کوله پشتی مدرسه خیس را کاملاً تخلیه کنید و با حرارت شوفاژ یا گرمای غیرمستقیم بخاری خشک کنید. برای خشک کردن کوله پشتی چرمی هم می‌توانید از یک پارچه خشک استفاده کنید.

چه کوله پشتی مناسب فرزند ماست؟

اولین موضوعی که برای خرید یک کوله مدرسه مناسب باید در نظر گرفته شود، جنسیت دانش آموز است. زیرا طراحی، عکس‌های چاپ شده و حتی رنگ کیف باید متناسب با جنسیت فرزند شما باشد. البته تناسب رنگ و عکس در بچه‌های دوره ابتدایی و دبستان موضوع مهمی نیست اما برای دانش آموزان بیش از ۱۲ سال، موضوع تناسب رنگ و طراحی باید رعایت گردد. موضوع بعدی، وزن کوله پشتی مدرسه است که طبق یک ادعا، وزن یک کوله خالی برای دانش آموزان باید کمتر از یک کیلوگرم و برای بچه‌های ابتدایی، این عدد باید کمتر از ۵۰۰ گرم باشد زیرا وزن سنگین باعث نقص در اسکلت و آناتومی بدن می‌شود. وزن کوله مدرسه پر هم باید کمتر از ۱۰ درصد وزن دانش آموز باشد تا فشار و وزن کوله، آسیبی به کمر، شانه، گردن و دست‌های دانش آموز وارد نیاورد. کوله پشتی مدرسه جین و کتان نسبت به دیگر کوله‌ها وزن سنگین‌تری دارند. بنابراین، اگر قصد خرید کیف و کوله کتان یا جین دارید بهتر است وسایل سنگین را با آن جابه‌جا نکنید زیرا کوله کتان یا جین، به اندازه کافی سنگین هستند.!

نکات خرید کیف کوله پشتی

کوله پشتی دوبندی استاندارد باعث می شود وزن کوله و محتویات آن تقسیم شود و فشار کمتری به بدن و شانه های دانش آموز وارد شود.

نکته دیگر، قابلیت شستشو است که در تیترهای بالاتر در مورد آن توضیحاتی بیان کردیم. از آنجایی‌که تعهد و مسئولیت در بچه‌های ابتدایی کم است و مدام کیف و کوله پشتی مدرسه خود را کثیف می‌کنند، کوله پشتی مناسب دانش آموزان کمتر از ۱۵ سال، کوله‌ای است که به راحتی قابل شست‌و‌شو باشد. به‌علاوه، بایستی جنسی را انتخاب و خریداری کنید که سریع خشک شود.

بند حمایت کننده و لزوم استفاده از آن هم موضوع مهم دیگری است که در کوله‌هایی که وزن سنگینی دارند، کاربردی است و کارایی دارد. گرچه در کوله پشتی دانش آموزان ابتدایی نیازی به بند حمایت کننده نیست، زیرا وزن وسایل مدرسه برای دانش آموزان ابتدایی و دبستانی آنقدر سنگین نیست ولی برای دانشجویانی که ممکن است ۸ ساعت در طول روز کلاس داشته باشند، بند مذکور کاربردی است و می‌تواند مقدار قابل توجهی از وزن کوله پشتی مدرسه را تحمل کند.

از جیب‌های اضافه ولو کوچک غافل نشوید! جای قمقمه یا بطری آب، جای کلید، جای پول یا عابر بانک و غیره، از جمله مزیت‌های این جیب‌های اضافه به‌شمار می‌رود. جیب‌های مستقل ممکن است زیپ داشته باشند یا باز باشند؛ مثل جیب‌های توری مانند دو طرف کیف و کوله پشتی مدرسه که جای بطری آب و قمقمه است. در بعضی از کوله پشتی ها، درون کوله نیز جای جداگانه‌ای برای لپ تاپ در نظر گرفته شده که در دو طرف قسمت مذکور، حباب‌های محافظت کننده ریز و درشتی وجود دارد. وظیفه این حباب‌های پرشده از هوا، حذف ضربات احتمالی ناشی از ضربه یا افتادن کوله به زمین است تا آسیبی به لپ تاپ یا تبلت وارد نیاید. این آپشن مختص کیف و کوله ‌های دانشجویی است که برای انجام کارهای دانشگاه مجبور به حمل لپ تاپ هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.