انواع ملزومات اداری

شرکت‌ها و اداره‌ها، دارای کارکنان و پرسنل‌های متعددی هستند که هر کدام برای انجام امور نیاز به یک‎سری ابزارها و وسایل دارند. ملزومات اداری به دسته‎ای از محصولاتی گفته می‌شوند که وجود آن‌ها در هر اداره و شرکت ضروری است. مجد مارکت با فراهم کردن امکان خرید ملزومات اداری به‎صورت اینترنتی، به شما این امکان را می‌دهد تا نیازهای کارکنان و پرسنل اداره و شرکت خود را برطرف کنید و بدون دردسر هر یک از انواع ملزومات اداری مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

خرید ملزومات اداری باکیفیت و با قیمت مناسب از مجد مارکت

خرید ملزومات اداری به‎صورت اینترنتی

خرید ملزومات اداری به‎ صورت اینترنتی

قبل از اینکه بخواهیم شما را با انواع ملزومات اداری آشنا کنیم، اجازه دهید تا در مورد لزوم خرید ملزومات اداری حرف بزنیم. ملزومات اداری، همانطور که از نامشان مشخص است، برای هر اداره و شرکت ضروری هستند. عدم وجود این ملزومات، می‌تواند بخشی از کار را متوقف کند و یا حتی مشکلات زیادی را برای کارکنان اداره به‎ همراه داشته باشد.

موضوعی که البته هنگام خرید ملزومات اداری باید به آن توجه داشته باشید، کیفیت ملزومات اداری تهیه‎شده است. همانطور که خرید ملزومات اداری باید در زمان مشخص انجام شود تا هیچ مشکلی در فرآیندهای اداره به‎وجود نیاید؛ لازم است که برای خرید ملزومات اداری به کیفیت این ملزومات هم توجه داشته باشید.

خرید اینترنتی ملزومات اداری از مجد مارکت به شما این امکان را می‌دهد تا محصولات مختلف را به‎صورت یکجا مشاهده کنید و آن‌ها را با هم مقایسه نمایید. دیگر نیازی نیست که هزینه زیادی را صرف کنید تا از این فروشگاه به آن فروشگاه بروید و تک‎تک ملزومات اداری را خریداری کنید. فروشگاه مجد مارکت، کلیه ملزومات اداری را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می‌کند.

خرید ملزومات اداری باکیفیت و با قیمت مناسب از مجد مارکت

باتری قلمی آلکالاین

خرید انواع باطری

هر مکانی از جمله ادارات نیاز به باطری‌های متنوع دارند. چون پیرامون ما انسان‌ها وسایل بسیار زیادی وجود دارند که هر کدام با باطری خاصی کار می‌کنند. پس اگر قصد خرید ملزومات اداری را دارید، حتما به دسته باطری فروشگاه مجد مارکت هم سری بزنید و بر اساس نیاز خود چند عدد باطری انتخاب کنید. باطری‌های موجود در فروشگاه به چند دسته زیر تقسیم‎بندی می‌شوند.

·باتری نیم قلمی

این باتری‌ها برای ساعت، کنترل تلویزیون و یا وسایل مختلف دیگر قابل استفاده‌اند.

·باتری قلمی

یکی از پرفروش‎ترین انواع ملزومات اداری، باتری‌های قلمی هستند. این باتری‌ها به اکثر لوازم می‌خورند و می‌توانند کارایی بسیار زیادی در اداره‌ها داشته باشند. توصیه ما این است که هنگام خرید ملزومات اداری، حداقل چند عدد باتری قلمی نیز خریداری کنید.

·باتری شارژی و شارژ باتری

این روزها استفاده از باتری شارژی محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم پیدا کرده است؛ چون این باتری‌ها نیازی به دور ریختن ندارند و پس از تمام شدن، می‌توان آن‌ها را با شارژر شارژ کرد.

·باتری کتابی

باتری کتابی یکی دیگر از انواع باطری‌های موجود در فروشگاه مجد مارکت است. این باتری‌ها به برخی از وسایل می‌خورند، ولی معمولا طول‎عمر بالا و قدرت بیشتری دارند.

خرید انواع پانچ

پانچ یکی از ملزومات اداری پرکاربرد در اداره‌ها، مدارس، شرکت‌ها و … بوده که دارای تنوع بسیار زیادی نیز است. پانچ‌ها را می‌توان به دو دسته پانچ تک سوراخ و دو سوراخ تقسیم‎بندی کرد که هر کدام کاربردهای خاص خودشان را دارند؛ اما در میان این دو نوع، پانچ دو سوراخ متداول‎تر است که در این فروشگاه می‌توانید انواع آن را با سایزهای مختلف خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

نوع خاص دیگری از پانچ نیز در بخش ملزومات اداری مجد مارکت وجود دارد که با نام پانچ صحافی شناخته می‌شود. این نوع پانچ نیز می‌تواند برای اداره‌ها و شرکت‌ها پرکاربرد باشد؛ اما به دلیل داشتن سایز بزرگ، خیلی مورد طرفدار نیست.

خرید ملزومات اداری باکیفیت و با قیمت مناسب از مجد مارکت

خرید انواع ملزومات اداری

تجهیزات فروشگاهی و اداری

از جمله ملزومات اداری بسیار پرفروش در فروشگاه مجد مارکت، تجهیزات فروشگاهی و اداری هستند. همانطور که از نام این تجهیزات مشخص است، هم می‌توانند برای فروشگاه‌ها و هم می‌توانند برای اداره‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

·تست اسکناس

دستگاه تست اسکناس از جمله تجهیزات فروشگاهی و اداری موجود در فروشگاه است. این دستگاه با سایز کوچک و بزرگ به شما عزیزان ارائه می‌شود و می‌تواند اسکناس‌های اصل را از تقلبی تشخیص دهد.

·دستگاه برش کاغذ

دستگاه برش کاغذ که با نام دستگاه کاتر نیز شناخته می‌شود، می‌تواند برای فروشگاه‌های لوازم التحریر و اداره‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه کاتر A4 مدل 4-829

خرید دستگاه برش کارت و کاغذ

·دستگاه پرس و لمینت کاغذ

دستگاه پرس کارت لمینت از جمله ملزومات اداری است که کاربردهای بسیار زیادی برای اداره‌ها و شرکت‌ها دارد. همچنین، شما می‌توانید شیت پرس این دستگاه را از طریق این بخش خریداری کنید.

·دستگاه چسب کش

دستگاه چسب کش می‌تواند برای بسته‎بندی محصولات مختلف با چسب گزینه بسیار خوبی باشد. با این دستگاه دیگر مشکل گم‎شدن سر چسب را نخواهید داشت.

·دستگاه قیمت زن

دستگاه قیمت زن و برچسب‌های این دستگاه را می‌توانید از طریق این فروشگاه خریداری کنید. دستگاه قیمت زن و مارک زن، بیشتر برای فروشگاه‌ها کاربرد دارد؛ اما برخی از اداره‌ها نیز بر حسب شرایط خود، نیاز به استفاده از این دو دستگاه دارند.

·دستگاه مارک زن

دستگاه مارک زن، جزء دستگاه‌های محبوب در اداره‌ها و فروشگاه هاست که با کیفیت بالا در این فروشگاه به فروش می‌رود.

·سی دی و دی وی دی

سی دی و دی وی دی، جزء ملزومات اداری بسیار پرکاربرد هستند که می‌توانند با ظرفیت‌های مختلف از طریق سایت خریداری شوند.

ست سالنامه ۱۴۰۲ (سررسید) 4 تیکه کد 230 پاسارگاد

خرید سالنامه باکیفیت با قیمت مناسب

تقویم و سالنامه

با شروع سال جدید، بسیاری از شرکت‌ها متقاضی خرید سالنامه و تقویم هستند تا به کارکنان خود هدیه دهند. انواع تقویم و سالنامه با طرح‌های گوناگون در فروشگاه مجد مارکت وجود دارند که می‌توانید مطابق با سلیقه شخصی خودتان، هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید.

همچنین، در این فروشگاه امکان خرید ست سالنامه نیز برای شما فراهم شده است. این ست‌ها دارای 4 محصول مختلف هستند که در یک جعبه شیک قرار داده شده‌اند. اگر به دنبال خرید هدیه تبلیغاتی برای عید نوروز هستید، می‌توانید تقویم و سالنامه‌های موجود در فروشگاه را بررسی کنید. مطمئن هستیم که با توجه به تنوع بالای این محصولات، حداقل یکی از مدل‌های آن‌ها را انتخاب می‌کنید.

دفاتر حسابداری فاکتور و رسید

یکی از اقدامات بسیار مهم در اداره‌ها و شرکت‌ها، محاسبه مالیات، صدور قبض، فاکتورهای مختلف و نوشتن فاکتور برای مشتریان است. همه این اقدامات نیاز به یک‎سری تجهیزات و دفاتر حسابداری فاکتور و رسید دارند که می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه مجد مارکت تهیه کنید. کاغذ کاربن‎دار، فاکتور بدون کاربن، فاکتور کاربن‎دار و … از جمله انواع دفاتر حسابداری فاکتور و رسید در فروشگاه هستند.

فاکتورهای کاربن‎دار موجود در این فروشگاه به دو دسته بزرگ و کوچک تقسیم‎بندی می‌شوند که نمونه‌های کوچک آن به‎دلیل داشتن کارایی بیشتر، پرفروش‎تر از نمونه‌های بزرگ‌اند. همچنین، اگر قصد خرید دفتر تلفن جیبی یا بزرگ را دارید، می‌توانید از طریق این بخش آن‌ها را تهیه کنید.

 

خرید ملزومات اداری باکیفیت و با قیمت مناسب از مجد مارکت

خرید ملزومات اداری ارزان

ست لوازم اداری رومیزی

لوازم اداری رومیزی از جمله لوازمی هستند که می‌توانند برای اداره‌ها و شرکت‌ها بسیار پرکاربرد باشند. این لوازم شامل جاقلمی، جا کارتی، جا موبایلی و بسیاری از وسایل متنوع دیگر هستند که هر کدام کاربردها و خصوصیات خاص خودشان را دارند.

خرید ست لوازم اداری رومیزی به شما این امکان را می‌دهد تا از آن‌ها برای مرتب کردن میز کارکنان خود استفاده کنید. از مزایای ست لوازم اداری رومیزی می‌توان به شیک بودن آن‌ها اشاره کرد. به طوری که بسیاری از آن‌ها با چوب و چرم طراحی شده‌اند که ظاهر بسیار شیکی دارند.

سرویس و ست لوازم اداری رومیزی در این فروشگاه بسیار متنوع هستند. به طوری که شما می‌توانید بر اساس بودجه خودتان، بهترین مدل از این ست‌ها را خریداری و برای روی میز اداره‌ها مورد استفاده قرار دهید. همچنین، اگر قصد خرید یک هدیه شیک تبلیغاتی یا هدیه برای کارکنان را دارید، می‌توانید یکی از مدل‌های ست لوازم اداری رومیزی را انتخاب کنید.

خرید انواع کاغذ

کاغذ از جمله ملزومات ضروری برای هر اداره و شرکتی است که کیفیت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. کاغذهای موجود در فروشگاه دارای تنوع بسیار زیادی‌اند و شما می‌توانید مطابق با نیاز اداره و شرکت، هر کدام از آن‌ها را تهیه کنید. کاغذهای فتوگلاسه، کاغذ کوتد، کاغذ لیبل، لیبل برچسب و … از جمله انواع ملزومات اداری هستند که می‌توانید از این فروشگاه خریداری کنید.

خرید کیف پول و مدارک

کیف پول یکی از اکسسوری‌های مهم برای خانم‌ها و آقایان است که می‌تواند تاثیر زیادی روی نظم‎دهی به پول‌ها و کارت‌های شما داشته باشد. در بخش کیف پول و مدارک فروشگاه، می‌توانید جاکارتی‌های متنوعی را مشاهده کنید که با طرح‌های کودکانه، دخترانه و پسرانه به شما عزیزان ارائه می‌شوند. شاید این جاکارتی را نتوان جزء ملزومات اداری شناخت؛ اما اگر قصد خرید ملزومات اداری را دارید، توصیه می‌کنیم که مدل‌های این جاکارتی‌ها را بررسی کنید. شاید از یک مدل آن‌ها خوشتان آمد و آن را خریداری کردید. البته به غیر از اینکه جاکارتی، کیف پول و مدارک چرمی نیز وجود دارد که می‌تواند به‎عنوان یک هدیه تبلیغاتی برای شرکت و اداره نیز مورد استفاده قرار گیرد.

خرید لوازم بایگانی

لوازم بایگانی از جمله لوازم پرفروش اداری هستند که می‌توانند برای بایگانی مدارک مهم مورد استفاده قرار گیرند. اگر قصد خرید ملزومات اداری دیگر را دارید، توصیه می‌کنیم که حتما چند مدل از لوازم بایگانی را نیز بخرید؛ چون در آینده نیازتان می‌شوند.

·آلبوم کارت ویزیت

آلبوم کارت ویزیت می‌تواند برای کارکنان شرکت‌ها و اداره‌ها، جهت نوشتن شماره تلفن، آدرس و … و تحویل کارت ویزیت‌ها به مشتریان، بسیار گزینه خوبی باشد. این آلبوم‌ها در مدل‌های متنوعی طراحی شده‌اند که می‌توانید بر حسب نیاز، آن‌ها را خریداری کنید.

·پوشه و فایل

پوشه و فایل جزء انواع ملزومات اداری هستند که کاربردهای بسیار زیادی در اداره‌ها دارند. این پوشه و فایل‌ها در تنوع رنگ زیادی تولید می‌شوند. توصیه می‌کنیم که برای نظم‎دهی بهتر به مدارک موجود در ادارات، از پوشه و فایل‌های رنگی استفاده کنید.

·کاور کاغذ

کاور کاغذ از جمله ملزوماتی است که می‌تواند برای نظم‎دهی به مدارک، کاغذها و برگه‌های مختلف در اداره‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

·کلیر بوک و کلاسور

کلیر بوک و کلاسور، یکی دیگر از انواع ملزومات اداری هستند که می‌توانند برای ذخیره‎سازی کاغذها و وسایل مختلف مورد استفاده قرار گیرند. کلیربوک‌های موجود در فروشگاه تنوع رنگی بسیار زیادی دارند. همچنین، تعداد برگ‌های کلیربوک‌ها با هم متفاوت است که می‌توانید بر حسب نیاز، هر کدام از این کلیربوک‌ها را خریداری کنید.

خرید انواع لوازم رومیزی

لوازم رومیزی اداره‌ها و شرکت‌ها را می‌توان جزء لوازم پرکاربرد و پرفروش دانست که هر کدام کاربردهای بسیار زیادی برای اداره‌ها و شرکت‌ها دارند. تنوع بالای محصولات رومیزی به شما این امکان را می‌دهد تا بر اساس نیاز خود، هر یک از انواع این لوازم را خریداری و مورد استفاده قرار دهید. جاکارتی، جا قلمی، جا موبایلی، سرویس رومیزی، پایه چسب، پرچم رومیزی و … از جمله انواع لوازم رومیزی موجود در فروشگاه هستند که می‌توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا، خریداری کنید.

خرید ملزومات اداری باکیفیت و با قیمت مناسب از مجد مارکت

خرید ماشین حساب رومیزی و مهندسی

خرید ماشین حساب باکیفیت برای اداره

ماشین حساب وسیله‎ای برای حساب کردن اعداد مختلف و انجام عملیات‌های ریاضی است که در تنوع بالایی در بازار کشور ایران وجود دارد. ماشین حساب‌های اداری معمولا ماشین حساب‌های رومیزی هستند که سایز بزرگی دارند و می‌توانند به راحتی برای محاسبات مختلف استفاده شوند. با این حال می‌توان بر حسب نیاز اقدام به خرید ماشین حساب جیبی و یا ماشین حساب مهندسی نیز کرد. قیمت ماشین حساب در فروشگاه مجد مارکت بسیار مناسب است؛ پس می‌توانید با خیالی راحت، ماشین حساب‌های این فروشگاه را خریداری و برای فروشگاه‌ها و اداره‌های خود مورد استفاده قرار دهید.

خرید انواع منگنه کارتن‎زن و کاغذ

منگنه از جمله وسایلی است که برای هر خانه، شرکت و اداره‎ای مورد نیاز است. منگنه‌ها دارای سایزهای بسیار متنوعی هستند و می‌توانند برای وصل کردن تعدادی از کاغذهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند. در فروشگاه مجد مارکت، امکان خرید منگنه مینی، بزرگ و متوسط برای زدن کاغذ وجود دارد. همچنین، در صورت نیاز به خرید منگنه کارتن‎زن می‌توانید بهترین مدل آن را از این فروشگاه خریداری کنید.

خرید وایت برد و اعلانات

در صورت نیاز به خرید وایت برد کودکانه و اداری با سایزهای متنوع، می‌توانید مدل‌های موجود در فروشگاه را بررسی کنید. در کنار اینکه تنوع بالایی از وایت برد در این فروشگاه به شما ارائه می‌شود، می‌توانید تخته پاک‎کن‌ها و ملزومات تخته وایت بردها را نیز خریداری کنید.

جمع ‎بندی

خرید ملزومات اداری به‎صورت آنلاین به شما این امکان را می‌دهد تا هم در هزینه‌های خودتان صرفه‎جویی کنید، هم در کوتاه‎ترین زمان ممکن بهترین محصولات را خریداری کنید. پس فقط کافیست که انواع لوازم اداری موجود در فروشگاه را بررسی و طبق نیازهای خود، بهترین مدل آن‌ها را بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.