قلمو پارس آرت

جنس موهای قلمو پارس آرت از موی طبیعی و دسته آن از چوب‌های باکیفیت است. قسمت فلول که موی قلمو را به چوب متصل می‌کند از فلز نیکل و آلومینیوم ضد زنگ تشکیل شده است. این ویژگی باعث می‌شود که کیفیت قلمو و دوام و طول عمر آن به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کند. بسیاری از هنرمندان و افرادی که در حیطه نقاشی رنگ روغن و سیاه قلم فعالیت می‌کنند برای انجام فعالیت‌های خود نیازمند قلموهای باکیفیت و حرفه‌ای هستند که از هر لحاظ مقاوم و کاربردی باشد.

قلمو پارس آرت سری ۱۱۱۱ یکی از حرفه‌ای ترین قلم‌هایی است که می‌توانیم به شما معرفی کنیم. کیفیت و دوام بالای این قلمو باعث محبوبیت دو چندان آن شده است. در رشته‌های هنری مانند سیاه قلم که قلمو زبر بیشتر در آنها کاربرد دارد، می‌توانید از سری قلمو ۱۱۱۱ استفاده کنید.

قلمو مو زبر دسته قهوه ای کد1111پارس آرت

قلم موی 1111 پارس ارت

چرا قلمو پارس آرت؟

قلمو پارس آرت سری ۱۱۱۱ با انواع موهای طبیعی و مصنوعی طراحی و تولید می‌شود. کیفیت بالای نقاشی‌های کشیده شده با این قلمو، باعث شده است که بسیاری از هنرمندان از این محصول استفاده کنند. همچنین با این قلمو کمترین میزان فشار را به بوم خواهید آورد. تارهای آن به راحتی کنده نمی‌شود.

مزیت دیگر این محصول تنوع بالای آن است. شما می‌توانید متناسب با سبک کاری خود از قلمو سیاه قلم، زبر و غیره بهره ببرید. انگشتان شما اذیت نمی‌شود. همچنین قلم از دستانتان لیز نخواهد خورد.

قلمو زبر

بسیاری از شاخه‌های هنری مانند سیاه قلم و نقاشی با زغال نیازمند استفاده از قلموهای زبر است. پارس آرت شامل موارد زبر نیز می‌شود. این زبری می‌تواند خطوطی کاملاً واضح و در عین حال زیبا را روی بوم پدید آورد. مهم‌ترین خاصیتی که این مدل قلموها دارد، این است که می‌تواند رنگ زیادی را در خود جذب کند. به این ترتیب کمتر نیاز به قوطی رنگ خواهید داشت و سرعت عمل شما بالاتر می‌رود.

این که خطوط رنگ کردن روی بوم نقاشی به وضوح دیده شود، یک سبک نقاشی است که امروزه طرفداران زیادی دارد. این مدل قلمو از موی ضخیم و تیز حیواناتی مانند گورکن به وجود آمده است. یک نکته مهم در مورد این مدل قلمو این است که نباید آن را با رنگ‌های رقیق شده استفاده کنید، زبرا نتیجه کار بسیار بد خواهد بود.

انواع قلمو پارس آرت و توضیحاتی راجب آن!!!

قلمو پارس آرت سری ۱۱۱۱
و مدل‌های زبر

بهترین قلمو پارس آرت

بهترین مدل قلمو پارس آرت سری ۱۱۱۱ است که از لحاظ ساختار و طراحی کیفیت قابل قبولی دارد. این محصول بیشترین کاربرد را در حوزه سیاه قلم دارد. در حقیقت شما با این قلمو می‌توانید ظریف‌ترین و دقیق‌ترین موارد را ترسیم کنید. همچنین انواع سایه زدن‌ها را می‌توانید با این قلمو انجام دهید. برخی از مهم‌ترین نکات در مورد این محصول به شرح زیر است.

استفاده از موی طبیعی و مصنوعی در ساخت قلمو

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد در قلم پارس آرت استفاده از موی طبیعی است. این موها پس از انجام یکسری عملیات پرداخت روی موی حیوانات تولید شده اند. البته مواردی با الیاف مصنوعی وجود دارد که به طور کلی مدل خشک محسوب می‌شود.

شما هنرمندان زمانی که از قلموهای طبیعی استفاده می‌کنید، می‌توانید به راحتی آنها را به رنگ روغن آغشته کنید و پس از اتمام کار آن‌ها را شستشو دهید تا به حالت اولی برگردد. استفاده از این نوع رنگ باعث کاهش کیفیت تارها نخواهد شد. انعطاف پذیری و خاصیت ارتجاعی قلموها باعث می‌شود که خروجی کار شما بسیار مناسب باشد. البته توجه داشته باشید که در شستشو این نوع قلم‌ها باید از مواد سازگار با موی طبیعی استفاده کنید.

برخی از قلم‌های پارس آرت از موی مصنوعی باکیفیت مشابه موی طبیعی ساخته شده اند. این نوع از قلموها از لحاظ کیفیت و کارایی شباهت بسیار زیادی به قلموهای طبیعی دارد تا جایی که تشخیص این موضوع برای بسیاری از افراد مشکل است. متریال به کار رفته برای ساخت قلمو با موی مصنوعی از بهترین مواد است که هیچگونه مشکل  پوستی برای شما به وجود نمی‌آورد.

بدنه

از ویژگی‌های ظاهری در بدنه قلمو استفاده از چوب‌های طبیعی است. در حالی که بسیاری از محصولات مشابه از پلاستیک یا مواردی مشابه در ساخت آن‌ها استفاده شده است.

طراحی بالا تا پایین قلمو به صورتی انجام شده که به راحتی در بین انگشتان خود می‌توانید قلمو را بچرخانید. نکته جالب در مورد بدنه قلم پارس آرت این است. در پایین قلمو ضخامت کمترین میزان را دارد و در قسمت انتهای قلم نیز بیشترین میزان ضخامت چوب را مشاهده می‌کنید.

معرفی قلمو پارس آرت سری ۲۱۲۵

قلمو پارس آرت سری ۲۱۲۵ دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که باعث استقبال بالای افراد شده است. از ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مدل قلمو تخت بوده و از موی مصنوعی برای تولید آن استفاده شده است. همچنین نوع موها سخت و اندازه دسته بلند است. با استفاده از این محصول می‌توانید برای رنگ روغن، اکریلیک و گواش استفاده کنید. بدنه آن از چوب بوده و به هیج وجه در دست لیز نمی‌خورد.

این مدل نیز مانند قلموی پارس آرت سری ۱۱۱۱ از فرول نیکل و آلومینیوم ساخته شده است که باعث دوام و طول عمر بالا قلم می‌شود. همچنین این مواد باعث شده که محصول ضدزنگ بوده و چوب آن در رویت کردن دچار تغییر نشود.

قلمو سبز پارس آرت

قلمو سبز پارس آرت یکی از بهترین و با کیفیت ترین مدل قلموهای این برند است. از لحاظ متریال به کار رفته در دسته و قسمت فرچه آن می‌توانیم به جرأت بگوییم که کیفیت بسیار زیادی دارد. دسته آن بلند و از جنس چوب با روکشی سبز رنگ است. به این ترتیب این قلمو تخت از هرگونه تغییر فرم چوب مبرا خواهد بود.

این قلمو نیز مانند قلمو پارس آرت سری ۱۱۱۱ کاربردهای فراوانی برای برای سیاه قلم دارد. همچنین می‌توانید از رنگ‌های آکریلیک و رنگ روغن بهره ببرید. موی قلمو از جنس مصنوعی و سخت است.

انواع قلمو پارس آرت و توضیحاتی راجب آن!!!

قلمو 2125 پارس آرت

قلمو سیاه قلم

سیاه قلم از پرطرفدارترین شاخه‌های هنر و به خصوص نقاشی است. در این رشته از زغال و و قلمو برای ایجاد تصاویری زیبا استفاده می‌شود. به علت عدم وجود رنگ‌های مختلف در این وزه باید شما طراحی باکیفیت و بی نقص داشته باشید. قلمو سیاه قلم باید بتواند خطوط را به صورت کامل ترسیم کند و تصویری که در ذهن دارید را به مخاطب نمایش دهد. همچنین برای محو کردن نیز به قمو کاربردی نیاز خواهید داشت. پ

انتخاب درست، بهترین قدم برای رسیدن به یک اثر هنری فوق العاده را خواهد بود. قلمو پارس آرت سری ۱۱۱۱ و سبز از بهترین قلموهای مناسب برای حوزه سیاه قلم است. استفاده از این قلم‌ها بسیار راحت بوده و دسته  آن به گونه ای طراحی شده که می‌توانید ساعت‌ها از آن استفاده کنید، بدون این که احساس درد در ناحیه انگشت کنید.

بین قلمو سبز و سری 1111، قطعاً سری 1111 برای سیاه قلم بهتر است. همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم قسمت فرچه قلمو پارس آرت از موی مصنوعی باکیفیت ساخته شده که این امر باعث سهولت در استفاده برای سیاه قلم می‌شود، زیرا هنرمندانی که در این رشته به فعالیت می‌پردازند، برای برخی از قسمت‌های کار خود نیازمند قلمو زبر تر هستند.

انواع قلمو پارس آرت و توضیحاتی راجب آن!!!

قلمو مخصوص نقاشی رنگ روغن

اگر از جمله افرادی هستید که به نقاشی با رنگ روغن علاقه زیادی دارید به شما پیشنهاد می‌دهیم که حتماً یک ست کامل از سری قلموهای پارس آرت تهیه کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای قلمو پارس آرت سری ۱۱۱۱ این است که کاربردهای فراوانی برای تمامی شاخه‌های نقاشی رنگ و روغن دارد. در واقع افراد مختلفی که در زمینه نقاشی اکریلیک فعالیت می‌کنند، از این مدل قلمو بهره می‌برند. این محصول کیفیتی قابل قبول در این حوزه دارد که افراد مبتدی تا حرفه ای از آن استفاده می‌کنند.

انعطاف پذیری و خاصیت برگشت پذیری قسمت فرچه به شما کمک می‌کند که پس از هر بار استفاده و شستشو بتوانید از قلموی مناسب که پس از استفاده حالت قبلی خود را نگه داشته است استفاده کنید. مانند قلمو نو شود و بتوانید از قلمو استفاده کنید.

نکات نگهداری از قلمو پارس آرت

برای این که بتوانید از قلمو خود به مدت طولانی استفاده کنید، باید چند نکته را در نظر بگیرید. اول از همه این که به قلمو نباید فشار بیش از حد وارد شود. فرقی ندارد که در حال کار با موارد زبر یا نرم هستید. حتی اگر موی قلمو طبیعی یا مصنوعی باشد، بازهم باید این مسئله را رعایت کنید.

مورد دوم که خیلی اهمیت دارد، تمیز کردن قلمو است. بسته به این که در چه زمینه ای از نقاشی از قلمو استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را تمیز کنید. به هیچ وجه این مرحله از کار را نباید به عقب بیندازید. عدم شست و شو مرتب باعث می‌شود که قلمو به مرور زمان خاصیت و کیفیت اولیه خود را از دست بدهد. این مسئله در مواردی که موهای نرم تری دارد، بسیار مهم‌تر است.

مورد بعدی در هنگام خشک کردن آن است. بهتر است که فرایند خسک شدن در هوای تازه رخ دهد. به هیچ جه با دستمال و به صورت سفت موهای قلمو را خشک نکنید.

نکته بعدی محل نگهداری قلمو پارس آرت است. باید این محصول را دور از نور مستقیم آفتاب و هرگونه رطوبت نگهداری کنید. بهتر است که قلموها را بعد از خشک شدن بین پارچه ای بپیچید تا همواره خشک باقی بماند. عموماً چوب این محصولات ضد رطوبت است، اما باید از قرار دادن آن در مجاورت محلی که با آب سروکار دارد، دوری کنید.

قیمت ست کامل قلمو پارس آرت سری ۱۱۱۱

قیمت ست کامل قلمو پارس آرت سری ۱۱۱۱ به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از دلایل عمده تفاوت قیمت این مدل محصول از دیگر قلموهای بازار بحث کیفیت آن است. بنابراین شما نباید مدل‌های مشابه را با ست کامل قلمو پارس آرت سری ۱۱۱۱ صرفاً از لحاظ قیمت بررسی کنید.

این ست معمولاً از یازده قلموی باکیفیت تشکیل شده است که هر کدام موارد استفاده متفاوتی دارد. شما می‌توانید بر اساس نیاز خود از هر کدام از آن‌ها را استفاده کنید. قیمت قلمو پارس آرت 1111 کمی نوسان دارد. به همین علت باید در صف قرار بگیرم.

خرید از مجد مارکت

اگر می‌خواهید بدانید که قیمت قلمو پارس آرت سری ۱۱۱۱ به صورت تکی و ست چقدر است، باید قیمت را در وب سایت ما مورد بررسی قرار بدهید. شما در این سایت می‌توانید به صورت تک یا پک اقدام به خرید کنید. همچنین در این سایت می‌توانید محصولاتی را خریداری کنید که کیفیتی کاملاً اورجینال دارد.

جمع بندی

قلمو پارس آرت سری ۱۱۱۱ از باکیفیت‌ترین مدل‌های قلمو است که مجموعه طراحی و تولید شده است. این قلموها کیفیت فوق العاده بالایی دارد. همچنین با ظرافت زیادی طراحی شده است. به گونه‌ای که افراد فعال در حوزه‌های مختلف هنری و نقاشی از این محصولات و به خصوص مدل 1111 بهره می‌برند.

قسمت فرچه‌های قلم از موی طبیعی و مصنوعی ساخته شده است. هر دو مدل مو از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است. افراد می‌توانند پس از استفاده، آنها را به راحتی شستشو و مجدداً استفاده کنند. ازجمله کاربردهای این محصول می‌توان به سیاه قلم، اکریلیک و رنگ روغن اشاره کرد.

علاوه بر قلمو 1111، سری ۲۱۲۵ نیز توسط افراد زیادی خریداری می‌شود. این دو مدل کیفیت و کارایی تقریباً مشابه به یکدیگر دارند. قیمت ست کامل قلمو پارس آرت سری ۱۱۱۱ با وجود کیفیت بالا بسیار مناسب است. بنابراین اگر قصد تهیه مدل‌های مختلف این نوع از قلم را دارید، می‌توانید از مجد مارکت اقدام کنید.

در اینجا می‌توانید محصول مدنظر خود را خریداری کنید. به این ترتیب نگرانی بابت ضمانت نامه تضمین کیفیت محصول ندارید. بازگشت کالا و تعویض آن یکی از آپشن‌های خرید از این مجد مارکت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.