مصرف آب در طول روزمره و استفاده از وسایلی جهت نگهداری آن موضوع مهمی برای حفظ سلامتی شما محسوب می‌شود. انواع قمقمه‌ها از پرکاربردترین وسایلی هستند که در نمونه‌های متنوع می‌توانید برای نگهداری آب از آن‌ها استفاده کنید. این تجهیزات با استفاده از متریال‌های مختلفی مانند فلز، پلاستیک، شیشه و غیره ساخته می‌شوند.

خرید قمقمه مناسب با توجه به موقعیت و نیاز هر شخص متفاوت است؛ به طوری که افراد ورزشکار برای نگهداری آب یا مخلوط کردن پودرهای ورزشی می‌توانند از شیکرها استفاده کنند. اگر به دنبال یک قمقمه ارزان قیمت برای استفاده روزمره هستید می‌توانید از نمونه‌های پلاستیکی استفاده کنید. انواع قمقمه فانتزی با داشتن طراحی جذاب توجه همه را به خود جلب می‌کنند.

قمقمه فلاکسی 420 میل W-184 سبز Pinkah

آشنایی با انواع متریال‌ قمقمه‌ها

استفاده از متریال‌های مختلف در ساخت قمقمه‌های آب دست شما برای تصمیم گیری را بازتر می‌کند؛ بنابراین با توجه به بودجه و نیاز خود می‌توانید از نمونه‌های فلزی، پلاستیکی، شیشه‌ای، سرامیکی و غیره استفاده کنید. برای مشاهده نمونه‌های موجود در فروشگاه مجدمارکت می‌‌توانید به صفحه قمقمه سر بزنید. در ادامه هر یک از این نمونه‌ها را به همراه ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها بررسی می‌کنیم.

قمقمه فلزی

این گزینه یکی از پرکاربردترین متریال‌های موجود برای ساخت انواع قمقمه‌های فلزی محسوب می‌شود. اگر به دنبال یک قمقمه آب برای استفاده روزمره و طولانی مدت هستید بهتر است به سراغ این گزینه بروید؛ زیرا با استفاده از آلومینیوم ضد زنگ نسبت به دیگر متریال‌های موجود وزن کم‌تری دارد. تحت تاثیر قرار گرفتن مایعات درون قمقمه فلزی نسبت به دما محیط یکی از مهم‌ترین معایبی است که باید آن را در نظر بگیرید.

قمقمه پلاستیکی

انواع پلاستیک‌های مختلف در ساخت این سری از قمقمه‌ها به کار می‌روند که رایج‌ترین آن‌ها شامل پلی اتیلن، پلی کربنات، پلی استر و پروپیلن هستند. هر کدام از این متریال‌ها ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند؛ برای مثال قمقمه‌هایی با جنس پلی استر یا پلی اتیلن از مقاومت بالایی برخوردار هستند. شفافیت قمقمه پلاستیکی یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی است که در متریال پلی استر مشاهده می‌شود. در صورت خرید قمقمه‌های پلاستیکی امکان نگهداری مایعات گرم درون آن‌ها وجود ندارد.

قمقمه شیشه‌ای

این گزینه یکی از متریال‌های مطمئن برای ساخت انواع قمقمه‌ها به کار می‌رود؛ زیرا امکان نگهداری تمامی مایعات در دماهای مختلف بدون ایجاد هیچگونه تغییر شیمیایی وجود دارد. انواع قمقمه‌های شیشه‌ای در رنگ و طرح‌های مختلف موجود هستند؛ بنابراین با توجه به سلیقه خود می‌توانید گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. وزن بالا و احتمال شکستگی قمقمه شیشه‌ای از مهم‌ترین نکاتی است که در این زمینه باید آن‌ها را در نظر بگیرید.

قمقمه سیلیکونی

اگر به دنبال یک قمقمه تاشو برای استفاده در موقعیت‌های مختلف هستید می‌توانید به سراغ این گزینه بروید. انواع قمقمه‌های سیلیکونی با امکان نگهداری مایعات گرم و سرد راحتی خوبی را برای شما فراهم می‌کنند. قمقمه‌های سیلیکونی دارای طرح و رنگ‌های جذابی هستند؛ همچنین مقاومت بالایی در برابر ضربه و تغییر دما دارند.

زیبایی‌ منحصر به فرد با قمقمه استنلی

آیا به دنبال یک قمقمه آب با توانایی بالا در نگهداری مایعات سرد و گرم هستید؟ برند استنلی یکی از بهترین قمقمه‌های موجود در بازار را به خود اختصاص می‌دهد. تنوع بالا در رنگ بندی محصولات این برند دست شما برای تصمیم گیری را بازتر می‌کند؛ بنابراین با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانید از محصولات با کیفیت استنلی استفاده کنید؛ همچنین فلاسک‌های استنلی یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای نگهداری مایعات گرم در مدت زمان طولانی هستند.

قمقمه استندلی

چرا باید از قمقمه ورزشی استفاده کنیم؟

تعادل آب الکترولیت بدن درد انجام فعالیت‌های سنگین مانند ورزش کردن از اهمیت بالای برخوردار است؛ زیرا برهم خوردن این تعادل مشکلات متعددی را در سلامتی شما ایجاد می‌کند. استفاده از قمقمه‌های ورزشی برای تامین آب بدن یکی از مهم‌ترین مواردی است که تمامی ورزشکاران باید به آن توجه کنند.
استفاده از قمقمه‌های ورزشی برای نگه داشتن دمای آب در محدوده متعادل راحتی بیش‌تری را برای شما فراهم می‌کند؛ همچنین عدم واکنش آب درون قمقمه‌های ورزشی نکته مهمی است که به کارگیری این تجهیزات را مهم‌تر جلوه می‌دهد. ظروف غذا برای نگهداری ایمن مواد مغذی یکی دیگر از تجهیزات کاربردی است که ورزشکاران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

انواع شیکر یا قمقمه‌های ورزشی

قمقمه‌های ورزشی یا شیکر یکی از تجهیزات مورد نیاز برای تمامی ورزشکاران در زمینه‌های مختلف محسوب می‌شوند. این وسایل در تنوع کاربری بالایی تولید می‌شوند که با توجه به نیاز و سلیقه خود می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه انواع شیکر یا قمقمه‌های ورزشی به همراه ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها را بررسی می‌کنیم.
• شیکرهای یک تیکه از پرکاربردترین نمونه‌های موجود در بازار هستند که مخزنی برای ذخیره پودر یا قرص ندارد.
• شیکرهای ۲ تیکه نوع دیگری از قمقمه‌های ورزشی موجود هستند که از یک مخزن برای نگهداری پودر یا قرص هره می‌برند.
• شیکرهای ۳ تیکه برای ورزشکاران حرفه‌ای با نیاز بیش‌تر به فضایی برای حمل و نگهداری مکمل‌های ورزشی مناسب هستند.
• شیکرهایی با ۲ مخزن جداگانه وجود دارند که برای راحتی خود در زمان استفاده از مکمل‌های متمایز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
• برخی شیکرها دارای یک موتور الکتریکی و پره‌های فلزی یا پلاستیکی هستند که پودر مکمل ورزشی را به صورت خودکار با آب مخلوط می‌کنند.

خرید و قیمت انواع قمقمه

نکات مهم هنگام خرید قمقمه آب

انواع مختلف قمقمه‌های موجود در بازار تصمیم گیری را برای شما دشوار می‌کند؛ بنابراین برای انتخاب بهترین گزینه باید نکات مهمی را در نظر بگیرید. موقعیت کاربری و سطح نیاز شما یکی دیگر از مواردی است که برای خرید هوشمندانه قمقمه آب باید به آن توجه کنید؛ برای مثال جهت خرید قمقمه مدرسه باید به سراغ متریال‌هایی با مقاومت بالا در برابر ضربه شکستگی بروید.
• انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید انواع قمقمه دخترانه موضوع مهمی در این زمینه محسوب می‌شود.
• اگر به دنبال تجهیزاتی برای نگهداری مایعات گرم هستید بهتر است به سراغ ماگ‌های مسافرتی بروید.
• حجم قمقمه و متریال به کار رفته در آن از دیگر نکات مهمی هستند که برای خرید هوشمندانه باید به آن‌ها توجه کنید.

قمقمه 510 میل 3803 آبی Rabbit

کلام پایانی

قمقمه‌ها یکی از تجهیزات پرکاربرد در انواع موقعیت‌های مختلف برای نگهداری مایعات مانند آب هستند. متریال‌های مختلفی مانند پلاستیک، فلز، سرامیک، سیلیکون و غیره در ساخت انواع قمقمه‌های آب به کار می‌روند؛ بنابراین با توجه به نیاز و بودجه خود می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.
انواع قمقمه‌های ورزشی در شکل‌های متفاوت مانند یک تیکه، ۲ تیکه، ۳ تیکه و برقی موجود هستند. برای داشتن یک خرید هوشمندانه در این زمینه باید نکات مهمی مانند حجم قمقمه، نوع فروشگاه و سطح نیاز خود را در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.