اگر از عاشقان طراحی و نقاشی باشید احتمال دارد که نام مداد رنگی پلی کروم به گوشتان خورده باشد که از محصولات منحصربه‌فردی است که بر پایه موم ساخته می‌شود و رنگ‌های زنده‌ای را به نمایش می‌گذارد.

مغز این نوع مداد رنگی به‌صورت روغنی بوده که ردی ملایم بر جای می‌گذارد و در برابر آب مقاوم است اما هنگام نقاشی‌کشیدن، این امکان را فراهم می‌کند تا رنگ‌ها به‌راحتی با حلال‌ها ترکیب شوند.

بررسی دقیق و حساب شده در خرید مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل
ویژه
قیمت اصلی 21,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 17,500,000 تومان است.
160,000,000 تومان
ویژه
قیمت اصلی 13,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 11,900,000 تومان است.
مشاهده انواع مداد های پلی کروم فابر کاستل
بررسی دقیق و حساب شده در خرید مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل

منظور از مداد رنگی پلی کروم چیست؟

اگر می‌پرسید که مداد رنگی پلی کروم یعنی چی؟ باید در پاسخ این‌طور گفت که برای تولید چنین محصولی از مواد اولیه پایه روغنی در کنار رنگ‌دانه‌های مرغوب و خاصی استفاده می‌شود که اثری شفاف، ملایم و زنده بر روی کاغذ دارد.

بسیاری از افراد، مداد رنگی پلی کروم را به‌دلیل اینکه رنگ آن‌ها داوم بالایی دارد، انتخاب می‌کنند پس شما می‌توانید با استفاده از این محصولات اثر ماندگاری را برای خود خلق کنید.

مداد رنگی فابر کاستل پلی کروم چیست؟

امکان دارد این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که دلیل ساخت مداد پلی کروم چیست؟ چه کسی اولین بار ایده تولید این محصول را ارائه داد و در کجا مدادرنگی‌های پلی کروم تولید می‌شوند؟

مداد پلی کروم که به‌معنی تمام رنگ‌ها است برای اولین بار در سال 1908 و توسط یکی از برندهای مطرح لوزم‌التحریر در سطح دنیا با نام فابر کاستل به بازار عرضه شد که متعلق به کشور آلمان است و به‌سرعت توانست محبوبیت خوبی بین مصرف‌کنندگان به‌دست آورد.

به‌منظور تولید مدادهای پلی کروم که عنوان نخستین مدادرنگی‌های هنری را به خود اختصاص می‌دهند از استانداردهای خاصی استفاده می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها eco pencil است.

این برند قدمتی نزدیک به 250 سال دارد که با توجه به تولید انواع مختلف نوشت‌افزار شهرت بالایی در این زمینه برای خود کسب کرده که مداد پلی کروم فابر کاستل از سری محصولات پرطرفدار این شرکت است.

مدادرنگی‌های فابر کاستل نیز همانند بسیاری دیگر از برندهای معروف مثل مداد رنگی پلی کروم استدلر، در بسته‌بندی‌های محکم و بسیار مرغوب به بازار عرضه می‌شوند.

البته باید این را هم در نظر داشته باشید که در کنار مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل، شرکت‌های معتبر دیگری نیز در کشور آلمان درزمینه ساخت این نوع از محصولات مشغول به فعالیت هستند که مداد رنگی پلی کروم لیرا یکی از آن‌ها به‌شمار می‌رود.

فرق مداد رنگی پلی کروم با کلاسیک

تفاوت مداد رنگی کلاسیک و پلی کروم را می‌توان از جهات مختلفی مورد بررسی قرار داد که در نهایت باعث می‌شود تا شما بتوانید با انتخاب بهترین گزینه، نقاشی زیبایی را خلق کنید.

در واقع تفاوت مداد پلی کروم با معمولی را می‌توان مربوط به ویژگی‌های مختلف این محصولات دانست که شامل دوام، نوع رنگ، کیفیت بدنه و نوک، جنس مواد اولیه، ساختار و امکان رفلکس نور است که مدل پلی کروم در تمامی موارد برتری دارد.

البته باید این را هم در نظر داشته باشید که بدون شک قیمت مداد رنگی پلی کروم در مقایسه با نمونه‌های معمولی یا کلاسیک بیشتر است که مربوط به مشخصات خوب این محصول می‌شود که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

بررسی دقیق و حساب شده در خرید مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل

ویژگی های مداد رنگی پلی کروم برند فابر کاستل

به‌طور کلی می‌توان گفت که خصوصیات مهم مدادرنگی‌های پلی کروم باعث می‌شود تا کیفیت آثار هنری شما افزایش پیدا کند، تعدادی از مهم‌ترین مشخصات این محصول به شرح زیر است.

رنگدانه های مرغوب در مدادهای پلی کروم

درصورتی‌که قرار باشد مهم‌ترین ویژگی مداد رنگی پلی کروم را مورد بررسی قرار دهیم، باید به داشتن رنگ‌دانه‌های مرغوب این محصول اشاره کرد که حالتی شبیه به پاستیل روغنی را برای نوک مداد به‌وجود می‌آورد.

برخوداری از رنگ‌دانه مرغوب در مداد رنگی پلی کروم یعنی اینکه رنگ‌های به‌کار رفته برای طراحی بدنه مداد به‌طور کامل با چیزی که روی کاغذ ایجاد می‌شود، مطابقت دارد و همین ویژگی منجر به بالابردن سرعت و کیفیت کار شما می‌شود.

ازاین‌رو نقاشی با مداد پلی کروم به شما نشان می‌دهد که کیفیت رنگی این محصول تا چه اندازه بالا است و می‌تواند طراحی‌های بسیار زیبا و جذابی را روی کاغذ ایجاد کند.

بررسی دقیق و حساب شده در خرید مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل
بررسی دقیق و حساب شده در خرید مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل

جنس مقاوم در مداد پلی کروم

پوشش مغزی که برای این محصول در نظر گرفته می‌شود از نوع SV است که مقاومت و استحکام بالایی در برابر ضربه دارد، پس می‌توان انتظار داشت که درصورت ایجاد فشار، نوک مداد به‌راحتی شکسته نشود.

برای ساخت بدنه مداد نیز از درخت سرو کالیفرنیا استفاده می‌شود که در بررسی‌های انجام‌شده توسط تیم توسعه برند فابر کاستل، مناسب‌ترین ماده اولیه از نظر مقاومت، وزن و قابلیت تراش است.

مقاومت در برابر آب با مداد رنگی پلی کروم

از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول باید مقاومت در برابر آب را در نظر گرفت که دلیل اصلی آن، استفاده از مغزی روغنی است که بر پایه موم ساخته می‌شود و درصورتی‌که قطراتی از آب روی نقاشی شما ریخته شود تغییری در بافت و ظاهر آن به‌وجود نمی‌آید.

امکان استفاده از مدادهای پلی کروم برای تکنیک های خاص

تکنیک‌های خاص نقاشی همچون محوکردن، ایجاد سایه‌روشن، هاشورزدن و بسیاری موارد دیگر را می‌توان با استفاده از مدادرنگی‌های پلی کروم به‌خوبی اجرا کرد که باعث می‌شود به‌صورت کاملا حرفه‌ای عمل کنید.

مداد رنگی پلی کروم هنگام کشیدن خطوط ظریف یا ضخیم، شیاراندازی در نقاشی، ایجاد خراش و سفیدکردن بخش‌هایی از طرح نیز به‌خوبی عمل می‌کند و برای این منظور می‌توانید  این محصولات را به‌عنوان یک گزینه ایده‌آل در نظر بگیرید.

عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر در مداد رنگی های پلی کروم

اگر در هنگام خرید مداد پلی کروم، نمونه‌های اصل و باکیفیت را انتخاب کنید این اطمینان به شما داده می‌شود که هیچ‌گونه مواد اسیدی مضر برای تولید این محصولات به‌کار نرفته است.

توجه به تمامی استانداردهای لازم برای تولید این محصول و عدم‌استفاده از مواد حساسیت‌زا، این امکان را به شما می‌دهد تا به‌راحتی مدادرنگی‌های پلی کروم را در اختیار کودکان قرار دهید.

Productpromotiontimeline

طراحی سیاه قلم

مداد طراحی b12 الیزا

20,000 تومان
Productpromotiontimeline
+
این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
173,000 تومان
Productpromotiontimeline
+
این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

طراحی سیاه قلم

مداد طراحی فاتح

22,000 تومان
Productpromotiontimeline
908,000 تومان

امکان استفاده از مداد رنگی پلی کروم در نقاشی ترکیبی

طرح‌هایی که به‌صورت ترکیبی از چندین ابزار مانند مدادرنگی، ماژیک، آبرنگ یا ایر براش کشیده می‌شود، در دسته نقاشی‌های ترکیبی قرار دارند که برای این کار باید محصولات مورد استفاده کیفیت بالایی داشته باشند که دررابطه‌با پلی کروم صدق می‌کند.

لایه پذیری در مداد رنگی های پلی کروم

یکی دیگر از خصوصیات بسیار مطلوبی که محبوبیت این محصول را در بین هنرمندان افزایش می‌دهد، لایه‌پذیری است به این صورت که مدادرنگی‌های پلی کروم می‌توانند 8 تا 12 لایه را ایجاد کنند که ترکیب آن‌ها به تولید رنگ‌های بیشتر کمک می‌کند.

علاوه‌بر مواردی که به آن‌ها اشاره شد چندین ویژگی خاص دیگر نیز می‌توان برای این محصولات در نظر گرفت که شامل پوشش بالای رنگ، ساختار نرم، پخش‌نشدن مواد روی کاغذ و پایین‌بودن بازتاب نور اشاره کرد.

تشخیص مداد رنگی پلی کروم اصل فابر کاستل

درصورتی‌که بخواهید از مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل اصل استفاده کنید باید چندین مشخصه مختلف را مد نظر قرار دهید که به شما در تشخیص نمونه‌های اصل و تقلبی کمک می‌کند و عبارت‌اند از:

• جزئیات بسته‌بندی:

مداد رنگی پلی کروم اصل در بسته‌بندی مرغوبی عرضه می‌شود و به‌طور معمول جعبه مداد رنگی پلی کروم این برند به‌صورت فلزی یا چوبی است.

• مطابقت قیمت:

با توجه به اینکه مدل اصل این محصول وارداتی بوده و قیمت مداد رنگی پلی کروم به دلار پرداخت می‌شود پس یکی از راه‌هایی که می‌توانید برای بررسی اصالت کالا در نظر بگیرید مطابقت هزینه خرید این محصول در داخل کشور با وب‌سایت رسمی برند فابر کاستل است.

• کیفیت مداد رنگی:

ساده‌ترین راه برای تشخیص اصالت کالا، این است که بعداز آنباکس مداد رنگی به  بررسی کیفیت رنگ آن‌ها بپردازید، برای این منظور باید توجه کنید که نرم و روان باشد و حالتی یکدست را روی کاغذ به‌وجود آورد.

• درج لوگو:

به جعبه خالی مداد رنگی پلی کروم که توجه کنید امکان مشاهده لوگوی حک‌شده برند فابر کاستل وجود دارد که روی بدنه تمامی مدادها نیز درج می‌شود و به‌راحتی نمی‌توان آن را پاک کرد.

• درج محل تولید:

برند فابر کاستل ساخت کشور آلمان بوده و در حدود 24 کشور نمایندگی دارد، باید این را در نظر بگیرید که روی تمام مدادها عبارت Germany درج می‌شود و جمله Made in Germany نیز با رنگ سفید روی بسته‌بندی درج شده است.

• شماره سریال:

کارخانه سازنده برای تمامی محصولات خود یک کد خاص در نظر می‌گیرد که درصورت جست‌وجوی این شماره در سایت رسمی فابر کاستل می‌توان اصل یا تقلبی‌بودن مدادرنگی‌ها را بررسی کرد.

• بارکد:

از دیگر نشانه‌هایی که به شما ثابت می‌کند مدادرنگی‌های خریداری‌شده اصل هستند اسکن بارکد با استفاده از اپلیکیشن‌های مخصوص است که می‌توانید این مورد را هم برررسی کنید.

بررسی دقیق و حساب شده در خرید مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل

معرفی انواع مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل

برند فابر کاستل به‌عنوان شرکت پیشرو درزمینه طراحی و تولید بهترین نوشت‌افزارها در سطح جهان، انواع مختلفی از این محصول را به‌صورت ست مداد رنگی پلی کروم یا تکی به بازار عرضه می‌کند.

شما می‌توانید با توجه به  اینکه در چه سطحی کار می‌کنید یا به‌طور معمول نیازمند کدام طیف رنگی هستید، یکی از انواع مداد رنگی پلی کروم جعبه چوبی یا فلزی فابر کاستل را خریداری کنید.

مداد رنگی پلی کروم 6 رنگ

برای طراحی‌های ساده یا به‌منظور خرید یک جعبه مداد رنگی خاص و جذاب برای کودکان می‌توانید بسته‌های 6 عددی برند فابر کاستل را در نظر بگیرید که از کیفیت بسیار خوبی برخودار هستند، البته امکان تهیه مداد پلی کروم دانه ای نیز وجود دارد.

بررسی دقیق و حساب شده در خرید مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل

مداد رنگی پلی کروم ۱۲ رنگ

از میان محصولات متنوع فابر کاستل مداد رنگی پلی کروم 12 رنگ با جعبه فلزی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد که دارای رنگ‌های اصلی و پرکاربردی است که به‌خوبی می‌تواند نیاز شما را برای نقاشی در سطح آماتور برآورده کند.

بخش داخلی جعبه مداد رنگی فابر کاستل به‌صورتی طراحی می‌شود که جایگاه مناسبی را برای نگهداری هرکدام از مدادها ایجاد کند که با توجه به ظاهر زیبا و جذاب، گزینه‌ای ایده‌آل برای هدیه‌دادن به دوستان هنرمندتان است.

قیمت مداد رنگی فابر کاستل 12 رنگ پلی کروم نیز با توجه به کیفیت محصول مشخص می‌شود که شما برای اطمینان از این بابت باید یک فروشگاه معتبر را برای خرید مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل ۱۲ رنگ انتخاب کنید.

در کنار جعبه‌هایی 12تایی که رنگ‌های اصلی را در خود جای می‌دهند، فابر کاستل برای افرادی که علاقه زیادی به نقاشی چهره با مداد رنگی پلی کروم دارند، یک سری از محصولات خود را با طیف پوست ارائه می‌دهد.

مداد رنگی پلی کروم ۱۲ رنگ طیف پوست برند فابر کاستل، مجموعه کامل و منحصربه‌فردی از رنگ‌های پرکاربرد برای طراحی را شامل می‌شود که برای استفاده در آثار گرافیکی و سبک‌های هنری مناسب است.

بررسی دقیق و حساب شده در خرید مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل
Productpromotiontimeline
ویژه
قیمت اصلی 14,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 13,300,000 تومان است.
Productpromotiontimeline
ویژه
قیمت اصلی 2,230,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,862,000 تومان است.
Productpromotiontimeline
ویژه
قیمت اصلی 1,120,000 تومان بود.قیمت فعلی 931,000 تومان است.
مشاهده انواع مداد رنگی حرفه ای در مجد مارکت

مداد رنگی پلی کروم ۲۴ رنگ

مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل ۲۴ رنگ نیز در جعبه‌های فلزی عرضه می‌شود که تمامی مشخصات لازم بر روی قسمت بیرونی درج شده و شما می‌توانید در زمان خرید آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

بسیاری از افرادی که حتی برای یک‌بار هم از مداد رنگی پلی کروم 24 رنگ استفاده می‌کنند، این محصولات را به‌عنوان ابزار هنری بسیار خوبی در نظر می‌گیرند که به حرفه‌ای‌شدن کار هنرمندان کمک می‌کند.

طیف رنگی جذابی که در جعبه‌های 24 رنگی از مدادهای پلی کروم به چشم می‌خورد، قادر است تا جلوه خاصی را به طراحی‌های شما ببخشد و این سری از محصولات برند فابر کاستل را در نگاه هنرمندان برجسته می‌کند.

در هنگام بررسی قیمت مداد رنگی پلی کروم 24 رنگ بهتر است به چندین نکته مهم برای تشخیص اصالت کالا توجه داشته باشید تا مطمئن شوید که نمونه اصل و باکیفیت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

مداد رنگی 24 رنگ پلی کروموس فابرکاستل Fabercastell

مداد رنگی پلی کروم ۳۶ رنگ

مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل ۳۶ رنگ در سطح بین‌المللی توسط حرفه‌ای ها و افراد آماتور مورد استفاده قرار می‌گیرند که به‌دلیل کیفیت بی‌نظیر خود  در بین خریداران بسیار ارزشمند است.

کیفیت بالای مداد رنگی پلی کروم 36 رنگ باعث می‌شود تا برای کارهای گرافیکی، سبک هنری آزاد یا جهت اجرای دقیق نقشه‌ها به‌کار گرفته شود و ارزش هنری کار شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

در هنگام خرید مداد رنگی پلی کروم ۳۶ رنگ باید به نرمی نوک این محصول، کیفیت رنگ‌دانه‌ها و مقاومت در مقابل آب توجه کافی داشته باشید که از مهم‌ترین مشخصه‌های مداد رنگی فابر کاستل پلی کروم 36 رنگ به‌شمار می‌رود.

اگر می‌خواهید رنگ‌های شفاف و زنده‌ای را برای طراحی خود به‌وجود آورید، بدون شک باید هزینه بیشتری را در ازای قیمت مداد رنگی پلی کروم ۳۶ رنگ از برند فابر کاستل بپردازید چراکه کیفیت بالاتری نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار دارد.

بررسی دقیق و حساب شده در خرید مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل

مداد رنگی پلی کروم 48 رنگ

در کنار جعبه‌های 6، 12، 24 و 36 رنگ، برند فابر کاستل در این سری از محصولات خود نیز رنگبندی جذابی را در قالب بسته 48‌تایی به علاقه‌مندان معرفی می‌کند که می‌توانید با پرداخت قیمت مداد رنگی پلی کروم ۴۸ رنگ از نقاشی‌کشیدن در سطح حرفه‌ای لذت ببرید.

باید این را هم در نظر داشته باشید که بدون شک قیمت مداد رنگی فابر کاستل 48 رنگ پلی کروم در مقایسه با جعبه‌هایی که تعداد کم‌تری مداد را در خود جای می‌دهند بیشتر است.

مداد رنگی پلی کروم ۶۰ رنگ

اغلب هنرمندانی که تجربه استفاده از مدادهای پلی کروم را دارند، این محصولات را به‌عنوان ابزاری دوست‌داشتنی برای کار حرفه‌ای مد نظر قرار می‌دهند که دراین‌بین مداد رنگی پلی کروم 60 رنگ از برند فابر کاستل نیز طرفداران زیادی دارد.

اگر به‌تازگی فعالیت خود را درزمینه نقاشی به‌صورت حرفه‌ای شروع کرده‌اید احتمال دارد به‌دنبال بررسی قیمت مداد رنگی پلی کروم ۶۰ رنگ باشید که بدون شک خرید آن‌ها می‌تواند راه مناسبی باشد تا یک گام به حرفه‌ای‌شدن نزدیک‌تر شوید.

از سری مشخصات مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل ۶۰ رنگ باید به قطر سطح مقطع 7 میلی‌متری، درجه سختی S و طول بدنه 16.5 سانتی‌متری اشاره کرد که به شما این امکان را می‌دهد تا با سرعت خوبی کار کنید.

باید گفت درصورت پرداخت قیمت مداد رنگی فابر کاستل 60 رنگ پلی کروم، در هنگام کارکردن با این محصول متوجه خواهید شد که این مقدار هزینه‌کردن ارزشش را داشته است.

در ضمن باید گفت ازآنجایی‌که یکی دیگر از مدل‌های فابر کاستل به‌صورت 64تایی عرضه می‌شود بنابراین، قیمت مداد رنگی فابر کاستل 64 رنگ پلی کروم تا حدودی تفاوت دارد.

مداد رنگی 60 رنگ پلی کروموس فابرکاستل Fabercastell

پلی کروم ۱۲۰ رنگ

از دیگر محصولات پرطرفدار برند فابر کاستل باید به مداد رنگی پلی کروم 120 رنگ اشاره کرد که با توجه به ضخامت بسیار خوبی که نوک آن‌ها دارد با چند فشار ساده و روان می‌توانید زمینه طراحی خود را به‌سرعت رنگ‌آمیزی کنید.

با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مدادهای پلی کروم، امکان ایجاد ترکیب رنگی مناسب است، هنرمندان حرفه‌ای که آشنایی خوبی با این تکنیک داشته باشند می‌توانند با خرید این محصول چیزی فراتر از 120 رنگ را خلق کنند.

درزمان پرداخت قیمت مداد رنگی پلی کروم 120 رنگ از برند فابر کاستل نکته حائز اهمیت این است که چنین محصولی در 2 نوع بسته‌بندی مختلف به بازار عرضه می‌شود که عبارت‌اند از:

  • مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل ۱۲۰ رنگ جعبه فلزی
  • مداد رنگی پلی کروم 120 رنگ جعبه چوبی

این 2 مدل به‌طور کلی ازنظر نوع بسته‌بندی و قیمت با یکدیگر تفاوت دارند که علاقه‌مندان می‌توانند متناسب با خواست و سلیقه خود یکی از آن‌ها را برای کار خود خریداری کنند.

بدون شک مداد رنگی پلی کروم 120 رنگ جعبه فلزی ازنظر مقاومت در برابر ضربه به‌خوبی عمل می‌کند و مدل‌های چوبی ظاهر شیک و خاصی دارند که برای هدیه‌دادن به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل می‌شوند.

این را در نظر داشته باشید که به‌طور معمول قیمت مداد رنگی پلی کروم 120 رنگ جعبه چوبی که با طراحی لوکس تولید می‌شود در مقایسه با قیمت مداد رنگی پلی کروم 120 رنگ جعبه فلزی در سطح بالاتری قرار دارد.

مداد رنگی 120 رنگ جعبه فلزی پلی کروم فابر کاستل

مداد رنگی پلی کروم تکی

برند فابر کاستل به‌عنوان بهترین شرکت سازنده مدادهای پلی کروم به خریداران این امکان را می‌دهد تا رنگ‌های مورد نیاز خود را به‌صورت مداد پلی کروم تکی تهیه کنند تا ازاین‌طریق نگران تمام‌شدن یکی از رنگ‌ها نباشند.

تصور کنید که شما از جعبه‌های 120، 60 یا حتی 24 رنگی این محصول استفاده می‌کنید، درصورتی‌که تنها یکی از مدادها بعداز مدت‌زمانی به‌طور کامل استفاده شود یا آن را گم کنید، چه چیزی بهتر از امکان خرید مداد رنگی پلی کروم تکی وجود دارد؟

ازطرف‌دیگر باید این را در نظر بگیرید که این کار باعث می‌شود تا شما با پرداخت قیمت مداد رنگی پلی کروم تکی، به‌جای صرف هزینه بیشتر جهت خرید پک کامل مداد رنگی پلی کروم فقط محصول مورد نیازتان را تهیه کنید.

مداد رنگی پلی کروم دانه ای دقیقا با همان کیفیت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد تا بتوانند به‌راحتی نیاز خود را برطرف کنند که البته قیمت مداد پلی کروم تکی نیز ازنظر اقتصادی به‌صرفه‌تر از خرید یک بسته کامل است.

این را هم در نظر داشته باشید که قیمت مداد پلی کروم دونه ای اصل فابر کاستل معمولا بیشتر بوده پس، برای اینکه در هنگام خرید مداد پلی کروم تکی بین انتخاب اصل و تقلبی، دچار اشتباه نشوید بهتر است این معیار را بررسی کنید.

بررسی دقیق و حساب شده در خرید مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل

عوامل موثر بر قیمت مداد رنگی پلی کروم چیست؟

مداد رنگی پلی کروم قیمت بالایی دارد که ممکن است با توجه به عوامل مختلفی همچون تعداد، نحوه بسته‌بندی، چوب به‌کار رفته برای تولید و برخی هزینه‌های جانبی دچار تغییر شود.

بدون شک قیمت مداد پلی کروم برای کسانی که تنها برای سرگرمی نقاشی می‌کشند بسیار زیاد به‌نظر می‌رسد و ترجیح می‌دهند مدلی ارزان‌تر را انتخاب کنند اما افراد هنرمند و حرفه‌ای درصورتی‌که به‌دنبال بهترین‌ها باشند، حاضر می‌شوند این مبلغ را بپردازند.

باید این را در نظر بگیرید که قیمت نهایی این محصول براساس دلار بیان می‌شود و حتی اگر به‌دنبال بررسی قیمت مداد رنگی پلی کروم در ترکیه یا دیگر کشورها باشید باز هم باید هزینه را به نرخ روز ارز در داخل کشور بپردازید.

امکان دارد که هنگام جست‌وجو درباره مداد رنگی پلی کروم ارزان، نام چند برند خارجی دیگر را مشاهده کنید اما با توجه به اینکه دسترسی کم‌تری در بازار دارند ممکن است هزینه‌های جانبی بالایی برای حمل‌ونقل به‌دنبال داشته باشند که باعث برابری قیمت آن‌ها با مدادهای فابر کاستل می‌شود.

این درحالی است که مداد طراحی پلی کروم فابر کاستل از سری مدل‌هایی است که خیلی راحت‌تر در دسترس خریداران قرار می‌گیرد و تعداد شعبه‌های زیادی در سطح بین‌المللی دارد.

درضمن دیگر برندها کیفیت و کارایی کم‌تری در مقایسه با فابر کاستل به شما ارائه می‌دهند، پس درصورتی‌که می‌خواهید از مدادهای پلی کروم برای دستیابی به یک اثر هنری خاص کمک بگیرید بهتر است کیفیت را فدای هزینه نکنید.

اگر قصد دارید ازنظر اقتصادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید خرید دونه ای مداد رنگی پلی کروم انتخابی عالی برای شما خواهد بود تا بتوانید لذت نقاشی‌کشیدن با ابزاری حرفه‌ای را تجربه کنید.

مداد سیاه پلی کروم یکی از نمونه‌های پرکاربرد به‌شمار می‌رود که به‌صورت تکی می‌توانید آن را تهیه کنید و باید گفت که قیمت مداد پلی کروم مشکی تفاوتی با دیگر رنگ‌ها ندارد.

راهنمای انتخاب کد مداد پلی کروم فابر کاستل تک رنگ

با توجه به اینکه مداد پلی کروم رنگی در بسته‌بندی‌های متنوع یا به‌صورت مداد رنگی پلی کروم تک رنگ عرضه می‌شود این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند براساس اولویت‌های خود نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند.

یکی از موارد مهم در مواقعی که قصد داشته باشید مداد پلی کروم دونه ای را تهیه کنید توجه به کد یا شماره‌ای است که برای هرکدام از مدادها در نظر گرفته می‌شود و نشان‌دهنده رنگ آن‌ها است.

داشتن اطلاعات کافی دررابطه‌با کد مداد رنگی پلی کروم به شما کمک می‌کند تا به‌جای صرف هزینه‌های بالا برای خرید بسته‌های 12 تا 120 رنگی، بتوانید چند مداد که برای نوع کار شما لازم است را تهیه کنید.

شماره مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل از 101 شروع می‌شود که به‌عنوان مداد پلی کروم سفید مد نظر قرار می‌گیرد و تا کد 283 ادامه پیدا می‌کند که می‌توان گفت طیف گسترده‌ای را در خود جای می‌دهد.

بااین‌اوصاف جهت خرید محصول مورد نظر خود باید شماره مداد رنگی پلی کروم را در نظر بگیرید که تعدادی از موارد پرکاربرد به شرح زیر هستند:

  • مداد رنگی پلی کروم کد ۱۸۹: تقریبا رنگی گلبهی دارد که برای طراحی حرفه‌ای مناسب به‌نظر می‌رسد.
  • مداد رنگی پلی کروم شماره 187: این شماره با نام burnt ochre در پالت برند فابر کاستل معرفی می‌شود.
  • مداد پلی کروم کد ۱۳۲: مداد پلی کروم 132 حالت گوشتی ملایم دارد و با عنوان light flesh معرفی می‌شود.
  • مداد رنگی پلی کروم کد ۱۰۳: اگر به پالت مدادهای این مجموعه نگاه کنید، متوجه می‌شوید که مداد رنگی پلی کروم کد 103 با نام ivory یا عاج در نظر گرفته می‌شود.
  • مداد رنگی پلی کروم کد ۱۳۱: اگر به‌دنبال ایجاد زمینه گوشتی در حد متوسط هستید، مداد رنگی پلی کروم کد 131 انتخابی مناسب به‌نظر می‌رسد.
  • مداد رنگی پلی کروم کد 101: رنگ سفید در بین مدادهای پلی کروم با شماره 101 قابل مشاهده است.
  • مداد رنگی پلی کروم کد ۱۷۸: کد پلی کروم 178 نشان‌دهنده سبز زیتونی مایل به زرد است.
  • مداد رنگی پلی کروم کد ۱۹۹: برای تهیه مداد پلی کروم فابر کاستل مشکی باید به‌دنبال شماره 199 باشید.

معرفی انواع کد مداد رنگی پلی کروم رنگ پوست

به‌طور کلی مداد رنگی مارک پلی کروم در طیف‌های متنوعی همچون طبیعت، چرم و مداد رنگی پلی کروم طیف پوست ارائه می‌شود که دست شما را برای خلق آثار هنری مورد نظرتان باز می‌گذارد و می‌توانید هرکدام از آن‌ها را به‌صورت تکی خریداری کنید.

در میان تمامی این مدل‌ها، مداد رنگی و پلی کروم طیف پوست از محبوبیت زیادی در بین هنرمندانی که به طراحی چهره علاقه دارند برخودار است که امکان خرید تکی و بسته‌ای را دارد.

مداد رنگی پلی کروم رنگ پوست چندین کد مهم را به خود اختصاص می‌دهد که در مواقع خرید تکی این محصولات می‌توانید به‌راحتی شماره محصول را جست‌وجو کنید که عبارت‌اند از:

  • مداد رنگی پلی کروم کد ۱۰۱
  • پلی کروم شماره 102
  • مداد رنگی پلی کروم کد ۱۳۲
  • مداد رنگی 180
  • مداد پلی کروم با شماره 176
  • مداد رنگی با کد 177
  • مداد رنگی پلی کروم شماره 189
  • مداد رنگی پلی کروم کد 187
  • مداد رنگی پلی کروم شماره ۱۰۳
  • مداد رنگی پلی کروم رنگ بدن شماره 188
  • مداد پلی کروم رنگ پوست شماره 186
  • مداد پلی کروم مشکی کد 199

اگر می‌خواهید تمامی کدهای مورد نیاز برای طیف پوست را خریداری کنید باید این را در نظر بگیرید که قیمت مداد رنگی پلی کروم رنگ پوست به‌صورت تکی ازنظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه‌تر از خرید بسته 12تایی است.

به این مورد هم توجه داشته باشید که با بالارفتن شماره مداد رنگی پلی کروم رنگ پوست، طیف تیره‌تری را مشاهده می‌کنید و می‌توانید چهره‌های رنگین پوست را خیلی زیبا طراحی کنید.

درضمن باید گفت که رنگ سفید برای برجسته‌سازی، درخشان‌کردن برخی نقاط، ساخت ترکیب جدید و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد که همین مسئله باعث اهمیت بررسی قیمت مداد سفید پلی کروم تکی ازسوی کاربران می‌شود.

نکاتی مهم برای خرید اینترنتی مداد رنگی پلی کروم

بدون شک انتخاب مداد پلی کروم خرید پرهزینه‌ای است که باید با توجه به نکات مهمی این کار را انجام دهید تا از هدررفت پول خود جلوگیری کنید. برخی از مهم‌ترین موارد که باید در هنگام خرید اینترنتی مد نظر داشته باشید عبارت‌اند از:

  • در ابتدا باید سعی کنید فروشگاه معتبری را برای این منظور انتخاب کنید تا مطمئن باشید که مداد پلي كروم اصل و باکیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • به اطلاعاتی که دررابطه‌با هرکدام از انواع مدادهای پلی کروم به‌صورت تکی یا بسته‌بندی‌شده ارائه می‌شود، دقت کافی داشته باشید.
  • برای پیداکردن مداد رنگی پلی کروم قیمت مناسب بهتر است به مقایسه بین فروشگاه‌های اینترنتی بپردازید.
  • در صفحه مورد نظر برای این محصول باید امکان مشاهده عکس مداد رنگی پلی کروم برای شما وجود داشته باشد.

 

نحوه نگهداری از مداد های پلی کروم

زمانی که مدادرنگی‌های پلی کروم برند فابر کاستل را انتخاب می‌کنید جدا از اینکه چنین محصولاتی به‌طور کلی طول‌عمر و کیفیت خوبی دارند باید برای نگهداری بهتر از آن‌ها به نحوه تراش‌کردن مداد توجه کنید.

برای این منظور تراش مخصوص مداد پلی کروم در بازار به فروش می‌رسد که به‌طور معمول ازسوی برند سازنده پیشنهاد می‌شود تا بدون بروز آسیب، بتوانید نوک مداد را به‌خوبی تیز کنید.

درصورتی‌که جعبه مدادهای شما صدمه ببیند یا اینکه این محصولات را به‌صورت تکی تهیه می‌کنید، می‌توانید با بررسی قیمت جعبه مداد رنگی پلی کروم، یک بسته‌بندی مناسب را برای نگهداری این محصولات بخرید.

جمع‌بندی

مداد رنگی پلی کروم از سری محصولاتی است که بر پایه موم ساخته می‌شود که مغزی آن به‌صورت روغنی بوده و قادر است تا رنگ‌هایی شفاف، زنده و بسیار خاص را برای نقاشی شما به‌وجود آورد.

این محصول برای اولین بار توسط برند فابر کاستل به بازار عرضه شد که شامل مدل‌های 6، 12، 24، 36، 48، 60 و 120 رنگ است که با بسته‌بندی‌های چوبی یا فلزی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. البته درصورت نیاز می‌توانید این مدادها را به‌صورت تکی خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.